Nyt on syytä juhlia :) Kerrassaan upeaa, mahtavaa, kivaa. Sain tunnustuksen. Olen siitä otettu. Iloinen. Tosi, tosi iloinen :)

Kiitos Maritta :)

Eikä juhlan aiheet niin vaan lopu. Nimittäin täällä vietetään synttäreitä. Blogini on tullut leikki-ikään. Päivälleen  vuosi sitten julkaisin ensimmäisen postaukseni. Muistan vieläkin sen jännittävän huikean tunteen. Sydän pamppaili, kämmenet hikosivat. Jännitti niin että sisuskaulut tuntuivat olevan nurin päin. Siellä se oli eetterissä. Mun kirjoitus. Ensimmäinen yö meni unia nähdessä. Tulevat blogin aiheet pyörivät mielessä ja piti yöllä nousta katselemaan ihka uutta omaa blogiani.

Ja voi sitä riemun tunnetta, kun kävijöitä ja kommentteja alkoi ilmestyä. Olisin halunnut halata jokaista vierailijaa. Olin onnesta soikea. Ja olen edelleen. Teistä kaikista :)

Mitkäs juhlat ne sellaiset ovat, joissa ei jotain kivaa olisi tarjolla. Pistetään pystyyn arvonta. Kaikki su 9.5.2010 klo 23.00 mennessä kommenttilootaan kolkutelleet kirjoittajat ovat mukana arvonnassa. Jep, palkintona ihan varmasti lankaa. Takuu varmaa neulojien suosikkia. Kertokaapa suosikki lankanne ja miksi se juuri on se paras. Tiedä vaikka palkinnoksi tulisi juuri sitä lankaa. Sillä varauksella, että sitä saa pääkaupunkiseudun lankakaupoista. Mä olen niin hövelillä tuulella, että kolme palkinto on jaossa. Niin, että mukaan vaan.

Se alkaa olla viittä (tai kuutta) vaille valmis. No kuiteskin. Ehtii ennen kesähelteitä valmiiksi. Siitä sitten tarkemmin.