No nyt haukkaan happea. Ette arvaa, kuinka mua jurnuttaa. Mun oma moka. Neulomus moka.

Olen työstänyt viime aikoina kolmiohuivia (siitä myöhemmin). Alkaa olla loppusuoralla. Siis siinä kolmion pitkällä sivulla. Huomasin tehneeni virheen jokunen kerros sitten. Olen purkanut. Purkanut ja purnannut. Ettei työ kärtsää mun kuumina käyville käsilleni, vastaan saamaani haasteeseen. Jäähdyn minä ja työ.

Makepeace75 pisti mulle haasteen:

"Tämä haaste ei käsittelekään faktoja, vaan tuntomerkkejä. Kerro yksityiskohtia itsestäsi ja jaa ne muille. Haasta sitten 5 muuta bloggaajaa tekemään sama edelleen."

1. KOKO: Pitkä, ei päätä pidempi. Oviaukoista selviän ilman kumarrusta. Näen kauas, yletyn korkealle.

2. NÄKÖ: Lähinäkö laseilla autettava, kauas näen ilman apuvälineitä. No ei vaan hiukset tummat, lyhyet. Pystyssä, vinossa, kenossa, sliipattuna mielialojeni ja tilanteiden mukaan. Töissä sliipattu. Vapaalla härdeli. Iho vaalea, talven kalvakoima. Aurinko vähän auttaa asiaa. Silmät vihreät.

3. VAATETUS: Arkinen, hillitty, mukava, ajaton, käytännöllinen. Värikäs, juhlava, kimaltava.

4. KORISTEET JA VARUSTEET: Vakioina kaksi sormusta, joista toinen on peukalossa. Kultaa. Kaksi kaulaketjua riipuksilla. Kultaa. Korvakorut vaihtuvat päivittäin kultaa ja rihkamaa. Laukku aina mukana. Iso ja pohjaton. Matkapuhelin, ilman sitä tulee hätä. Kamera. Ikinä ei tiedä, kuinka tärkeää ikuistettavaa tulee vastaan. Huulikiilto. Hymy näyttää paremmalta. Matkalippu julkisiin. Pummilla en matkusta.

5. LUONNE: Tasainen, pitkä pinnainen, ymmärtävä. Räiskähtävä, mekastava, suurenteleva.

Näin. Haasta en ketään tiettyä, syystä etten tunne blogien pitäjiä niin, että voisin haastaa. Ottakaa haaste mukaan - kuka vaan.

Lopuksi ripaus kimallusta. Mun uudistetut kynnet. Kiitos Tiina!

1242405835_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Takaisin neulomisen pariin.